Waar moet ik aan denken als ik upgrade naar PREMIUM?

Edited

Overweeg je om te upgraden (of te starten) met Mijnwebwinkel PREMIUM? Dan heb je misschien nog wat vragen die je graag beantwoord wilt zien voordat je de stap neemt. In dit item proberen we dat alvast voor je te doen. Blijf je toch nog met vragen zitten, stel ze dan even bij onze toppers van Customer Care.

Wat is het verschil met Mijnwebwinkel PRO? 
Met Mijnwebwinkel PREMIUM heb je beschikking over alle functies die ook bij PRO horen. Daarnaast kun je onbeperkt artikelen en filters toevoegen, de bewaar voor later functie gebruiken, designen met Custom CSS, koppelingen maken met MyParcel, beoordeling sites (The Feedback Company & Kiyoh) en partnerbedrijven via de API, en gratis gebruik maken van ons Spaarprogramma. Daarnaast verwijderen we de toevoeging 'powered by Mijnwebwinkel' uit je voetregel. Nóg een stapje professioneler dus!

Hoelang duurt het PREMIUM abonnement? 
We werken uitsluitend met jaarabonnementen (met automatische verlenging). Dus start je een volledig nieuwe PREMIUM webwinkel, dan gaat het jaarabonnement op dat moment in. Upgrade je vanuit PRO naar PREMIUM dan behoud je de einddatum die geldt voor je PRO abonnement. Je zet dus de huidige abonnementsperiode voort, maar dan met een PREMIUM webwinkel. 

Wanneer kan ik vanuit PRO overstappen naar PREMIUM?
Upgraden kan op het moment dat jij dat wilt. Je voert de upgradestappen uit via je beheeromgeving. Zodra je deze stappen hebt uitgevoerd kun je al in de PREMIUM omgeving aan de slag. De verrekening van de abonnementsprijs volgt achteraf op een volgende factuur. 

Kan ik vanuit PREMIUM ook terug naar PRO (of GROW)? 
Per de einddatum van je abonnement kun je downgraden naar een PRO (of GROW) abonnement. Je kunt aangeven dat je wilt downgraden tot uiterlijk één maand voor de einddatum van je abonnement. Benieuwd naar wat je einddatum is? Wij kijken het graag voor je na. Houd er wel rekening mee dat de PREMIUM (of PRO) functies na een downgrade niet langer beschikbaar zijn voor je webwinkel.

Wat houdt premium support in? 
We bieden al onze gebruikers uitgebreide support. Maar voor PREMIUM gebruikers gaan we nóg een stap verder... Als PREMIUM gebruiker ontvang je op werkdagen (maandag t/m vrijdag, van 9.00-17.00) namelijk altijd binnen 2 uur reactie op je vraag! Zo kun jij snel verder met het runnen van je shop.